חיפוש משרדים בתקופות מעבר של שוק הנדל״ן בתל אביב עלול להיות הליך מטעה ומבלבל.

שנת 2020 השוק קפא עקב מגפת הקורונה, מפת המשרדים לא נראה מעודדת. שנה אחרי במרץ 2021 הביקושים בתל אביב עלו על גדותיהם המחירים זינקו.

באזור רוטשילד ראינו עליות של כ 20-30 אחוז בדמי השכירות, במגדלי הארבעה ראינו עליות של 100 אחוז. מגדלים סביב מחלף השלום עליות של 70-80 אחוז בשכ״ד.

נכון לחודש יוני 2022 עקב ירידות בשוק ההון, עליות שווי הכסף וצניחת שווי החברות בנאסד״ק, חברות הייטק החלו להמתין ולראות את מחירי השכירות יורדים בתל אביב.

מי שאין לו ברירה ממשיך עם ההליך, מי שיכול להישאר עוד במשרדו הנוכחי עושה זאת.

תקופת מעבר- כי בהחלט יש מצב שזו תחלוף בחודשיים שלושה הקרובים שהשוק לא יחטוף זעזוע כזה גדול כפי שהרבה חושבים. או לחילופין השוק כן יחווה ירידת מחירים אבל לא כזו כפי שכולם צופים. אנחנו עדיין נראה כפי הנראה מחירים גבוהים יותר הכ-30-40 אחוז ממה שהיה לפני הקורונה נכנסה לחיינו כי המחירים עלו כל כך גבוה. שכן תיקון של השוק ישאיר את בעלי הנכסים עם עלייה נאה בגובה דמי השכירות.

לפיכך, המלצתנו כמי שחווים את שוק המשרדים בעשור האחרון בתל אביב, בסביבת ההייטק, עם עליות, ירידות וכל מיני תקופות היא כדקלמן,

פשוט להמשיך לראות משרדים, להמשיך להיות עם האצבע על הדופק, ראיתם נכס שמתאים לצרכי החברה. תעבירו הצעה אשר לוקחת בחשבון את כל השינויים שהשוק חווה בשנתיים האחרונות. ככה תשמרו על סיכויים טובים

לשכור משרד טוב במחיר טוב. יכול להיות שעוד חצי שנה נמשיך לראות ירידות, יכול להיות שעוד חצי שנה נמשיך לראות את המחירים שפקדו אותנו בצאת הקורונה. מה שבטוח שהחברה צריכה לעבור היא לרוב צריכה לעבור.