למה לשלם דמי תיווך כשאפשר למצוא משרדים לבד…
בתחום המשרדים כמעט ואי אפשר למצוא משרד נורמלי להשכרה בלי מתווכים, אם כי האפשרות זו קיימת. ובכל זאת, למה לשלם דמי תיווך? פשוט מאד.
מתווך / יועץ נדל״ן מסחרי יכול ברוב המקרים לסגור עסקה ב10-40 אחוז פחות מהמחיר המוצע ע״י בעל הנכס. מקרים רבים בהם סגרנו ללקוחותינו עסקאות במחיר מופחת בגובה 30 אחוז מהמחיר הראשוני שביקש בעל הנכס. כיצד ?!? הכרות עם השוק, דוגמאות להשוואת מחירים, מחירי עסקאות אחרות על שטחים זהים שביצענו עסקאות בבניין, ידיעה מוקדמת על מצבו של בעל הנכס עקב שמירה על קשר מולו לאורך זמן. נסיון במו״מ בהתנהלויות מסוג אלו ועוד..
כל אלו מביאים תוצאות אשר חוסכות הרבה יותר כסף מתשלום עמלת די התיווך ובמינימום מחזירים את ההשקעה.
מעבר לכך,הידע והנסיון מוסיפים רבות בסעיפי החוזים, תק׳ השכירות , תנאי קבלת גרייס או תקציב לשיפוצים, לוחות זמנים ועוד נושאים רבים אשר משתנים מעסקה לעסקה.
בנוסף, יועץ נדל״ן יודע לקרוא את המפה, להציע מגוון נכסים שלא תמיד נמצאים בשוק הנגיש לקהל הרחב, לישר קו בעניין אפיון צרכים, הבנה של יחסי ברוטו ונטו ולפתוח את הראש לכיוונים נוספים.

למה לשלם למתווך כשרוצים לצאת ממשרד לפני סיום תקופת החוזה.
פשוט מאד, למצוא אנשים שמחפשים לשכור משרד זו עבודה לא קלה בימנו. שפע של משרדים להשכרה, בנייה בלתי נפסקת של מגדלי משרדים חדשים אשר מתחרים על ליבם של הלקוחות המסתובבים בכל זמן נתון ובעיקר ידיעת העובדה שמציאת לקוח שיחליף אתכם בחוזה יכולה
לקחת 4-5 חודשים בלו״ז מקובלים (תוצאות מוכחות מהשטח).
מעורבותו של מתווך יכולה לקצר משמעותית זמנים אלו ולהגדיל את הסיכויים למצוא דייר מתאים ולפיכך לחסוך לדייר המחזיק בנכס זמן וכסף רב. מה תעדיפו לשלם 4-5 חודשי שכירות עד שתמצאו מחליף או שהבעל הנכס יחליט לוותר לכם, או להיעזר במתווך ולשלם חודש תיווך + חודש עיקוב המציאת דייר…אל נא נשכח שלמתווך יש עלויות והעבודתו הלכאורה ״בחינם״ על בסיס הצלחה עדיין עולה לו כסף רב כאשר ההצלחה במציאת דייר היא לא מובטחת ולפיכך גם לא פרנסתו.