כל חברה או ארגון זקוקים למשרדים אז מה צריך לדעת לפני שבוחרים משרד? ואיך נדע האם המשרד עונה על הצרכים שלנו?

מיקום
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן.
אחד הדברים החשובים והראשונים ביותר שתצטרכו לקחת בחשבון שתרצו לשכור משרד הוא המיקום שלו.
בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב או בכל מקום אחר, ישנם מספר משתנים שונים שתצטרכו לקחת בחשבון. כמו למשל: חלק מהעובדים מגיעים בתחבורה ציבורית, אז צריך לוודא שהמיקום יהיה בקרבה לתחבורה ציבורית כדי שיהיה נוח לעובדים. גם העובדה שהעובדים אוכלים ארוחות צהריים בעבודה אז שיהיה נגישות לרשתות מזון ומסעדות שונות, רווחת העובדים בהפסקות צהריים, שיהיה מקום שהראש מתאוורר בו לפי שחוזרים לכתוב קוד על המסך.

בניין המשרד
כשאתם בוחרים את המשרד הבא שלכם, תרצו לדעת גם על הבניין שבו המשרד ממוקם.
האם מדובר במבנה חדש או ישן, האם שומרים על ניקיון באותו מבנה, תשתיות יעילות, האם יש חנייה, ואפילו על המראה החיצוני של המבנה. מי מבקר אתכם? לקוחות, משקיעים, מיועד לעובדים בלבד?
תמיד תזכרו כי לאיכותה של סביבת העבודה יש השפעה על תחושתם של העובדים וכי עובדים ומנהלים שהגיעו בבוקר לסביבת עבודה נעימה ומושקעת, יהיו מוכנים להשקיע יותר במשימות המוטלות עליהם.

בסופו של דבר הכל תלוי בכם, לכן כאשר אתם מחליטים לשכור משרד אל תהיו פזיזים ותסתכלו על כל המכלול הנושאים בהשכרת משרד.

חלוקה ותכנון

בין אם מדובר במשרד גדול או קטן יחסית, צריך לבחור את החלוקה והתכנון גם בתוך המשרד.
הדבר רלוונטי במיוחד אם רוצים לחלק את המשרד לאזורים מסוימים כמו: אזור מסוים לעבודה, חדרי ישיבות, אזור לקבלת קהל / לקוחות, אזורי מנוחה לעובדים, מטבח או חדר אוכל. לתכנון יש השפעה רבה על העובדים וככל שיהיה להם יותר נוח ונעים לעבוד ככה גם תפוקתם תעלה.

צריכים משרד שיתאים לצרכים שלכם? אנחנו כאן עבורכם!