אחד האתגרים הגדולים של כל חברה, היא איתור המשרד הנכון.

המשרד לא רק משפיע על ההתנהלות השוטפת של החברה ולעתים על המורל של צוות העובדים, אלא גם על התדמית של החברה.

ישנם הרבה נושאים שמומלץ לקחת בחשבון בעת בחירת חלל עבודה.

  •  לאיזה סוג משרד החברה שלכם זקוקה? 
  • משרדים במרכז העיר או בפריפריה? 
  • משרדים המחולקים לתאים או כחלל פתוח?

 

מה חשוב לדעת?

1. מיקום:

במקרים רבים, תכנון מקדים והתייחסות למיקום של המשרד, תסייע לכם בפיתוח של אסטרטגיית שיווק בהתאם לתנאים, למגבלות ודרישות השוק. תשאלו את עצמכם, האם הגישה למשרד נוחה? מהו האזור המדובר האם זהו מתחם הייטק / פרברי העיר / מגדלים מרכזיים בלב העיר? האם המשרדים ממוקמים ליד תחבורה ציבורית? האם קיימים תנאי עבודה נוחים – מסעדות/ חניות במסוך למשרדים. החשיבות של המיקום תבוא לידי ביטוי בעיקר עבור העובדים, המחפשים גישה נוחה לעבודה בהלוך ובחזור.

2. מבנה:

כשאתם בוחרים את המשרד הבא שלכם, חשוב לקחת בחשבון את המבנה שבו המשרד ממוקם. האם מדובר במבנה חדש או ישן, האם שומרים על ניקיון באותו מבנה, תשתיות יעילות, האם יש חנייה, ואפילו על המראה החיצוני של המבנה. זכרו כי לאיכותה של סביבת העבודה יש השפעה על תחושתם של העובדים וכי עובדים ומנהלים שהגיעו בבוקר לסביבת עבודה נעימה ומושקעת, יהיו יותר פרודקטיביים וממוקדים בעבודה.

3. נגישות:

נגישות הוא נושא מאוד חשוב, שימו לב שאתם מודעים ומוודאים כי המתחם של המשרד שלכם יהיה שיותר נגיש עבור הלקוחות והעובדים. אם חניה לנכים, רמפות / הכנה לרמפות ומעליות מרווחות מספיק המאפשרות כניסה עם כסא גלגלים וכו'.

4. חלוקה ותכנון:

בין אם מדובר במשרד גדול או קטן יחסית, צריך לבחור את החלוקה והתכנון גם בתוך המשרד. הנושא רלוונטי במיוחד כשאתם מתכננים את החלוקה של הצוותים והחדרים השונים. הקפידו לבחון מראש את החלוקה הקיימת לאזורים מסוימים כגון: חדרי ישיבות, אופן ספייס, מטבח, חדרי מנהלים וכו'. לחלוקת המשרדים ישנה השפעה רבה על העובדים ועל ההווי המשרדי. ככל שלעובדים יהיה נוח יותר בעבודה, כך גם תפוקתם תעלה.

5. עלויות:

כאשר אתם פונים לאיתור המשרד הנכון עבורכם, אחד הדברים החשובים  ביותר שיש לשים עליהם את הדגש הוא התקציב הקיים מול הגודל הנדרש.פרסו בפניכם את כל העלויות, על מנת להיות בטוחים שאתם יודעים מה אתם מחפשים והיכן כדאי לכם לחפש. מחפשים משרד להשכרה? 

 

אנחנו כאן עבורכם! הירשמו לפרטים